Reklama na Facebooku
Sociálnu sieť Facebook využíva takmer 2 miliardy ľudí po celom svete. Z nich je 2,5 milióna Slovákov. Práve toto číslo robí z Facebooku miesto so silným potenciálom. Online svet, v ktorom túži zažiariť každá, či už začínajúca alebo skúsená firma. Už len predstava, že si dokážete z vysokého počtu slovenských používateľov ukrojiť svoj podiel a osloviť masy je naozaj lákavá. Naše skúsenosti vám v tom pomôžu.
Ako funguje reklama na Facebooku?
Pozrieme sa na portfólio vašich produktov či služieb a pomôžeme vám vybudovať silnú značku, ktorá sa v online svete nestratí. Facebook reklama už totiž dávno nie je len o boostovaní príspevkov. Jej efektivita si vyžaduje poriadnu stratégiu a pokročilé nástroje. Dostaneme pod kontrolu vaše Facebook reklamné kampane, pomôžeme so stanovením cieľov, vyhodnotíme úspešnosť a budeme ich optimalizovať pre čo najlepšie výsledky. V celom procese reklamy na Facebooku je nevyhnutný FB Pixel, vďaka ktorému presne vieme, čo návštevníci na webe robia. Dynamickým retargetingom sa tiež zameriame na používateľov, ktorí už navštívili váš web a znova im ukážeme produkty, o ktoré prejavili záujem. Bežných návštevníkov tak prekonvertujeme na platiacich zákazníkov. Vy tak presne viete začo platíte a kam idú vaše peniaze za marketing. Zaujmite masy používateľov, ktorí tráva na najväčšej sociálnej sieti dennodenne množstvo času. Práve toto je ideálny kanál ako sa k nim dostať.
Pre koho je reklama na Facebooku vhodná?
- …ktorí chcú osloviť masy používateľov na najväčšej sociálnej sieti ale nevedia ako
- …ktorí chcú zvýšiť predaje, povedomie či vzťah so zákazníkmi
- …ktorí na FB reklamu nemajú čas alebo sa do nej nevyznajú
- …čo chcú budovať silnú značku, ktorá sa v online nestratí
- …ktorí chcú na Facebooku zažiariť
- …čo majú radi veci dopredu premyslené
- …ktorí milujú zmysluplné investície do reklamy
- …čo majú radi nutelu 🙂
Zopár realizovaných projektov
Koľko stojí reklama na facebooku?
- V tejto cene dostanete kompletnú správu kampaní v Business Manageri po dobu 30 dní
- Stanovenie cieľa a krátkodobého plánu na jeho dosiahnutie (v prípade záujmu vieme vytvoriť aj dlhodobé strategické plány online komunikácie)
- Nastavenie biddingu, stanovenie rozpočtu a KPI
- Tvorba kampaní, ad setov a konkrétnych kreatív pre reklamy
- Tvorba vlastných publík – napr. lookalike – FB pomocou svojho algoritmu na základe malej vzorky zákazníkov vyberie podobných ľudí z celej krajiny, ktorým môžeme ukazovať reklamy
- Klasický a dynamický retargeting – zasiahnutie návštevníkov, ktorí už boli na vašom webe
- Optimalizácia kampaní pre maximálnu výkonnosť
- Všeobecné online poradenstvo