Mať firemnú webovú stránku dnes nie je všetko. Ak ste si ju založili pred rokmi, je pravdepodobné, že už nespĺňa dnešné štandardy. Potenciálni zákazníci tak doplácajú na funkcionalitu, nehovoriac o neatraktívnom dizajne. Prezentačné weby skrátka fungujú. To je dnes realita, ktorá sa nedá poprieť. Bez ohľadu na to, čo je predmetom vášho podnikania, firemná web stránka vám môže pomôcť vytvárať obchodné príležitosti, budovať značku a dobré meno u vašich zákazníkov.

V prípade malých a stredných podnikov, môže prezentačný web fungovať ako virtuálny obchodný dom. Postará sa o prvý dojem pre zákazníkov, ktorí o vás nevedia vôbec nič. Preto si musíte byť istí, že sa prezentujete v tom najlepšom svetle. V nasledujúcich riadkoch sa dozviete dôvody, prečo by ste mali ísť buď do tvorby úplne novej web stránky, alebo minimálne do dôležitej úpravy.

Firemná web stránka má byť jednoduchá a prehľadná

Nikto, kto na webe narazí vašu firmu, by nemal dlho zisťovať kto ste a čo presne robíte. Na domovskej web stránke by teda malo byť jasne uvedené vaše meno a zhrnutie vašich produktov či služieb. Kvalitný copywriting musí povedať návštevníkom, že toto je firma, ktorú hľadali a s ktorou chcú spolupracovať.

S tým je spojený aj jednoduchý a rozumný názov domény. Ten je pre vás niečo ako značka. Pre zákazníkov by malo byť jednoduché vyťukať ho do prehliadača alebo emailovej správy. Vo väčšine prípadov odporúčame doménu .sk. Pre neziskové či iné organizácie môže byť vhodnejšia .org, najmä kvôli reklame a brandingu.

tvorba firemných web stránok Prešov

Zrozumiteľná navigácia a testimoniály

Jasne definované odkazy a štruktúra stránky pre firmu, sú rozhodujúcimi faktormi pre prístup k informáciám, ktoré vaši zákazníci hľadajú. Odporúčané sú rozbaľovacie ponuky v navigačnom menu, aby návštevník vždy mohol vidieť obsah každej hlavičky. Štruktúra firemnej web stránky musí byť vždy navrhnutá tak, aby zákazníci rýchlo a ľahko našli to, čo hľadajú. Ak totiž návštevník na vašej stránke nevie nájsť čo hľadá, nielen že zo stránky rýchlo odíde a zo spolupráce nič nebude, často dokonca odchádza s negatívnou emóciou a buduje si k vašej značke negatívny vzťah.

Výnimkou nie sú ani testimoniály (referencie), resp. spätná väzba od zákazníkov. Čestné a spokojné vyhlásenia od iných pomáhajú budovať dôveru, najmä u nových návštevníkov. Okrem toho pomáhajú nakupujúcim na e-shope potvrdiť, či služby alebo produkty vyhovujú práve jeho potrebám. Social proof je veľmi dôležitá súčasť každej úspešnej web stránky. Platí tu jedno hlavné pravidlo – referencie si nevymýšľať ale požiadať o ne reálnych zákazníkov. Tak získavajú na dôveryhodnosti.

SEO, kvalitný obsah a spokojný návštevník

Vaša firemná web stránka je zlá, keď ju nikto na webe nevie nájsť. Za prístupnosť k ľuďom môže SEO optimalizácia. Jej úlohou je pomôcť k tomu, aby vás mohli ľudia nájsť vo vyhľadávačoch bez veľkej námahy. K tomu pomôže analýza kľúčových slov a ďalšie aspekty, zaisťujúce správne kódovanie stránky pre firmu.

Zaostávať by nemal ani kvalitný obsah, ktorý dá vašim zákazníkom pridanú hodnotu. Zlatá baňa pre SEO je vždy čerstvý obsah, ktorý môžete vytvárať napríklad formou blogov. Dobrý dojem vytvára aj rýchlosť firemného webu a jednoduchý, no štýlový dizajn. Ďalšou, i keď platenou, možnosťou ako sa vo vyhľadávačoch rýchlo vyšplhať hore je Google reklama. Ak splníte vyššie spomenuté odporúčania, vaša šanca na oslovenie potenciálnych zákazníkov online sa prudko zvyšuje.
firemná web stránka prešov

Moderná firemná web stránka nemusí byť drahá

Máte záujem o tvorbu firemnej webovej stránky? Radi vám pomôžeme. Kontaktujte nás na info@tostad.sk alebo telefonicky na +421 948 025 410 a dostupný prezentačný web môžete mať hotový už do 7 dní.